JIPPIIII!

Postat av Clara | 2011-08-22 @ 16:39:14 | Allmänt | Kommentarer (0)

MINA RIDBYXOR HAR KOMMIT!!
 



Idag va det första dagen i skolan, HEJ NIAN! Och hej alla småbarn, det vill säga 7orna.. dryga jävlar!! haha taskig jag är. Lyssna på det här då - Imorgon ska alla klasser med idrottsprofil ut och vandra i två dygn, tälta o s v.. RENA RAMA HELVETET! och sen ska vi gå i 1,5 mil med exakt allt - tält, sovsäck, liggunderlag, mat, kläder.. ALLT - och om ni inte förstår vad jag skriver så är jag stressad och arg just nu (på skolan).

Såååååååå ingen bloggning imorgon. Men jag ska hem en natt tidigare så jag kan träna för Sandra inför hopptävlingarna på lördag. Tagga tagga!! Nu ska jag byta om sen ska vi åka och hämta ut mina ridbyxor WALLA!

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin