Gammal video...

Postat av Clara | 2011-12-25 @ 19:14:28 | Filmer | Kommentarer (0)

Nu har vi kommit hem från farmor efter att ha ätit lite julmat blandat med någon fiskgratäng. Helt okej. Jag har setat och lagt in massa filmer jag har haft på mobilen som jag tänkt visa men det blev liksom aldrig av. Men nu har jag fixat ihop en film. Det är från när jag hoppa barbacka i lillaridhuset någon gång i början av decembet kanske. Vickan följde med och ställde upp ett hinder av två kuber. 

Och ni ser sen när hon travar på hela långsidan - där skrattar jag så mycket så Celine börjar springa fortare och fortare och ni vet när man skrattar.. man har ju ingen kraft i kroppen så jag fick ju inte stopp på henne. Hehe. Och jag har verkligen sämst balans när jag hoppar barbacka!!



Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin