Juldressyr

Postat av Clara | 2011-12-29 @ 16:01:59 | | Kommentarer (1)

Hejhej. Idag va det juldressyr, en lite mindre klubbtävling. Men det gick åt helvete. Haha. Celine har inte vart sig själv den här veckan. Och idag sprang hon bara och verkligen hängde i tygeln. Hemsk var hon, rent ut sagt. Sen såg det säker inte lika hemskt ut. Men sen inne på banan när jag skulle göra sista galoppen, snett igenom, så exploderar hon....igen. Så procenten är inget ni vill höra. Åt helvete med klubbtävlingar, det går aldrig bra för mig och Celine då!!

Hehehe positiv jag är va? Nej men man blir så arg när det ska brista på samma ställe varje gång. Dock vart det en lång framridning för allt drog ut på tiden, så hon kanske va lite trött. Samtidigt så har hon ju inte varit så sammarbetsvillig dom senaste dagarna. Ston!

Men jag älskar dig ändå Celine och imorgon ska du fan i mig få ut och galoppera av dig i skogen så du blir lite lycklig ;) 



Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Hatar klubbtävlingar, tycker dom är jätte tråkiga ;)

2011-12-29 @ 17:45:32
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin