Onsdag

Postat av Clara | 2011-12-07 @ 12:05:33 | Allmänt | Kommentarer (1)

Hemma idag igen och vi har fortfarande inget internet. Så synd att internetet skulle försvinna nu när jag har så mycket att blogga om och när jag är hemma och har all tid i världen. Haha men det är väl min otur som spökar!

OCH JUSTE!!! på tal om spöken.. Jag såg någon som gick i gamla delen av stallet igår när jag kom ner till stallet efter att ha ridigt. 100% SÄKER, DET VA EN MÄNNISKA SOM GICK FÖRBI I GAMLA DELEN. och ni vet hur det känns, man känner att det är någon annan i stallet. Och jag trodde det var Olivia som va där men hon hade inte kommit tillbaka från ridhuset än. Så när mamma kom med bilen så frågade jag om det va någon i stallet men det hade det inte vart. Snacka om att jag blev chockad. För först när jag såg "personen" (spöket) så koppla inte jag att det va ett spöke, men det kändes ändå konstigt.

Jag är typ jättekänslig för sånt där. Antingen för att jag tror på det så hilma mycket eller för att jag är "öppen" som det kallas. Haha töntvarning nästan ju, men jag tror på spöken/andar!

Tror ni på spöken?


Kommentarer
Postat av: Norea

Jag gör typ också det.. Ibland inbillar jag min nog bara, men oftast känns det verkligen som att man har sett någon/något eller känt någon/något... Ganska obehagligt, men samtidigt finns det ju inte så mycket mer man kan göra än att fortsätta som vanligt...

2011-12-11 @ 20:17:51
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin