Dagens ridpass

Postat av Clara | 2011-06-21 @ 22:59:00 | Träningar | Kommentarer (3)

Hej idag var det tydligen programridning på lektionen idag. Eller ja, inget seriöst mest för träning. Fick reda på det när jag kom upp till ridskolan, så jag tog första bästa program.. LB:1. Det programmet kan man alltid + att jag red det senast som i helgen. Malin (min ridlärare) som oxå är dressyrdomare satt och skrev protokoll. Jag hade bara 6 och 7 rakt igenom, och Malin tyckte det så jättebra ut. Fick räkna ihop poängen hemma och det blev 193p och 66%.. så det va väl bra!

Ett tips.. ha inte er okunniga mamma med som fotograf *suck*!!



Kommentarer
Postat av: jessica

ser fint ut :) alltid har man nåt program man kan ;)

2011-06-21 @ 23:29:10
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fina :)

SV: jo, det är gryymt snyggg! ;)

2011-06-22 @ 08:40:31
URL: http://amanduws.blogg.se/
Postat av: maja

Fina bilder!!En fråga bara var har du köpt den där T-shirten så hima snygg!!!:)

2011-06-29 @ 22:50:14
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin