Träningar

Postat av Clara | 2011-06-16 @ 08:18:37 | Träningar | Kommentarer (2)

Igår va det hoppträning för Sandra. Men jag kunde bara va med på framridningen eftersom hon gick löp i söndags. tråkigt!! Men idag är det hoppning idag med för Helena Ström, det ska bli skitkul!

Haha aa och igår när vi skulle rida så började det sköregna direkt! Himlen bara öppna sig och allt regn bara vräkte ner. Vi va helt dyngsura och jag hade bara en tröja på mig. Haha. Först rider vi fram lite själva och sen när vi ska börja rida så slutar det regna... *suck* och då va vi helt pissblöta och jag kände mig som en dränkt katt som hade pissa på sig, bokstavligen!

Fyfan vad jag har tappat besökare nu. Blir så besviken på mig själv! Men va fan vem vill sitta vid datorn hela sommaren? INTE JAG! Men jag gör så gott jag kan ;)

Bild från förra Sandra träningen!


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Pegasus hästshop:)

2011-06-16 @ 09:01:11
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: ida

Ska vi byta bildlänk?

2011-06-16 @ 12:21:44
URL: http://vivc.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin