Hemma igen

Postat av Clara | 2011-05-29 @ 18:17:42 | Allmänt | Kommentarer (2)

Hej på er! Nu har jag kommit hem till Robin och vi har hunnit äta god mat. Dock hade jag så jävla ont i huvet när jag kom hem så jag trodde jag skulle svimma. Men nu har jag tagit en alvedon och de börjar gå över nu. 

Idag var de ju hopptävlingar i Baståsen. Två LD red jag idag. Perfekt för mig och Celine. Först var de en "förklass" sen var de laghoppningen i div III (B-final).. jag och lisa fick vara reserver idag, vi rider egentligen inte i laget alls. Mamma har filmat båda klasserna med de är hemma och jag tycker de blir lite mer spännande och vi ävntar med resultaten tills jag kan lägga upp filmerna.. sååååå ni får vänta med och veta hur de gick :D Sen tog Vickan kort idag, hon är superduktig så när hon har skickat dom kommer de bilder oxå. 

Hahaaha och vet ni? Jag och mamma glömde packa med de viktigaste idag när vi åkte.. Sadeln och tränset. Haha. Hajkontajkon familje här kanske. 

NU: ska vi åka ner till coop och köpa jordgubbar och choklad som vi smälter och sen ska vi doppa jordgubbarna i de. MUMS!

Kommentarer
Postat av: jessica

glömma de haha :P

gott med jordgubbar :O

2011-05-30 @ 14:47:51
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Fick ni vända då?XD

2011-05-30 @ 16:03:28
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin