Ikväll rider Lisa

Postat av Clara | 2011-05-12 @ 13:40:56 | Träningar | Kommentarer (1)

Ikväll rider Lisa, ett skäl är såklart för att jag inte kan rida än tack vare min "operation" men de är oxå för att vi bestämde de förra veckan faktiskt. Eftersom hon ska tävla henne (i galopp) på söndag och hon ville rida henne en dag innan. Hoppningen i tisdags var bara en bonus för Lisa ;)

Igår fick Celine vila. Var meningen att jag skulle klättra men jag kunde inte rida (ont, youknow) så vi åkte bara ut till stalle och mocka och göra maten, eller mamma gjorde de, jag får inte bära och röra min högra arm. Sen tog vi in alla hästar.. rätt slappt sådär.


Kommentarer
Postat av: emelie

sv:jooh,visst är han ;D



följas via bloglovin? (:

2011-05-12 @ 20:49:38
URL: http://skiitbra.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin