Tävling 22/5 - LC

Postat av Clara | 2011-05-24 @ 18:12:59 | Hopptävlingar | Kommentarer (1)

Hej nu har jag fixat alla bilder och det tog mig hela 6 timmar. Suck.. Men nu är de klart och de blev helt okej, vissa bilder är bättre än andra och så men de var ett tag sen jag fotade en hopptävling så jag är nöjd, men de syns att bilderna blev bättre mot slutet. 

Jag tänkte visa er bilderna i klass vis och börjar alltså med LCn. Jag kommer inte ladda upp alla bilder på alla ekipage, utan tar dom som blev bäst. Men vill du se alla bilder så finns alla bilder på min facebook HÄR


foto: jag



Kommentarer
Postat av: Team Kråksjö - Amanda Wilhelmsson

åh riktigt fina bilder!!! :D

2011-05-24 @ 18:21:21
URL: http://teamkraksjo.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin