Celine och Iris

Postat av Clara | 2011-11-12 @ 22:33:07 | Filmer | Kommentarer (0)

Hej. Idag har jag slappat järnet nerbäddad i min säng med två filmer och massa mys med hunden. Superskönt att bara fått vilat upp sig lite. Imorgon är det KM i hoppning men jag är inte med "seriöst" för jag och Celine har inte så höga krav på oss än, vi är bara med för att det kul.

Här är en liten film från i förmiddags när vi släppte ihop Iris och Celine. Iris är Olivias nya unghäst som har stått i hagen brevid nu sen hon kom hit. Men nu tyckte vi att dom kunde få prova gå tillsammans. Och ja, ni ser ju va tråkiga dom är.. brallar knappt.. men det är typ för att dom redan har blivit så bra kompisar över hagen så dom kände varann redan så det va mer: "tjena kompis, hur mår du?"

(Dissa min röst totalt
tack!!)

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin