Korthårig nu!!

Postat av Clara | 2011-11-11 @ 09:11:01 | Allmänt | Kommentarer (1)

Haha jag känner mig typ som helt ny människa och jag gick runt och små fnissa hela dagen igår. När jag skulle klippa mig igår så sken min frisör upp direkt jag ska att jag ville prova nå nytt och klippa kort. Hon vart jätteglad och man såg i hennes blick var helt lycklig. Haha. Men jag vart jättenöjd i alla fall och det blev kort, riktigt kort faktiskt. Förstår egentligen inte hur jag kunde vara så modig men jag var det i alla fall.. Haha.. Bild får ni en annan dag, har inte hunnit än och min mobil är paj.. tele2 strular!

Och nu ska jag gå till min skola och göra en interjvu med mina polare om en sak som ska vara med i tidningen. Det är förövrigt min sista dag på praon idag. Tråkigt, men jag har bakat cupcakes till alla här som vi ska fika sen på eftermiddagen. Och Sanna ska va med nästa vecka!

Btw, min artikel om mina klasskompisar som praoar är i tidningen idag, sid. 6 i Fagersta Posten!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Celine,



Tråkigt att se att du har problem med ditt abonnemang hos oss. Då det kan finnas många olika orsaker till detta så är det bästa att prata med vår kundservice, du kan chatta med dem via vår hemsida http://www.tele2.se/kundservice/kontakta-oss.html eller ringa in till oss på 0772-25 25 25. Det första jag rekommenderar dig att göra är att starta om din telefon. Om du har några frågor eller får fortsatta problem får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-15 @ 09:03:49
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin