Snyggaste hjälmarna enligt mig!

Postat av Clara | 2011-11-29 @ 13:53:15 | Vill ha | Kommentarer (0)

Åh jag måste verkligen ha en ny hjälm!! Min är helt sönder, tyget på skärmen spricker och det ser helt kaos ut. Men det finns ju så många snygga hjälmar och man passa ju tyvärr inte i alla ävan om man önskade det. Och mina favoriter är..
  1. HV Polos nya hjälm. Den är snyggast i brunt tycker jag. Jag provade den i Globen, och den va skit snygg, men jag passade inte men det kan vara för att jag är så van med min andra hjälm.
  2. John Whitaker, Charles Owen. Den har ju jag nu fast inte med John Whitakers autograf (stavning?). Men den skulle jag vilja ha bara för att jag vet att jag passar i den och för att den jätteskönt och snygg såklart.
  3. Charles Owen Ayr8. Den är skit snygg och Min kompis har en sån men jag vet inte om jag passar, och jag tror inte jag gör det heller. MEN den är skit snygg!!

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin