Ohärliga söndag..

Postat av Clara | 2011-10-23 @ 21:18:45 | Dressyrtävlingar | Kommentarer (0)

Hej allihopa, idag är jag på bättre humör! Tack för alla kommentarer från igår, jag tar till mig allt. Men jag kan fortfarande inte släppa att jag misslyckades. Jag hade verkligen kämpat extra mycket och lagt extra mycket tid för den här tävlingen och så pissar det sig, då blir man jävligt besviken och jag har rätt dåligt självförtroende och vågar inte göra fel så jag skämdes därför oxå en hel del. Men idag mår jag bättre!

Idag har jag vart ute i stallet den elva och vart funktionär på storhäst dressyren. Helt okej och jag fick sitta i domartornet hela dagen så det va varmt och skönt i alla fall. Sen nu på kvällen har jag kört ett danspass på Arena och nu ligger jag hemma hos robin och ska snart sova. Skola imorgon igen, men sista veckan innan höstlov!! Wiho, och då ska jag upp till örnsköldsvik fem dar, underbart!


Laget igår: Jag (ser inge glad ut), Clara, Sanna och Ellen

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin