Fika med pappsen

Postat av Clara | 2012-04-04 @ 10:39:56 | Patricias inlägg | Kommentarer (3)

Hejsan! Nu sitter jag på "mitt i smeten", ett fik i Smedjebacken. Sigge är hos frisören så vi gick iväg och tog en fika så länge. Mys pys med pappsen, vi sitter och snackar om allt möjligt.

Ikväll ska jag rida ut tror jag. Celine va jätteduktig igår. Hon va lite stel i början men det va nog för hon hade lite träningsvärk från i söndags. För sen vart hon superfin. Vi tränade öppnor i trav och galopp sen gjorde vi enkla byten. Duktig ponny!


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: åhh tack din med ! :D

2012-04-04 @ 11:26:44
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Elin♥

Mums, det bästa ja vet ju :)

Bjud med mig nästa gång, heheh :D

Jättefin blogg som sakt :)

Kram ♥

2012-04-04 @ 17:02:26
URL: http://fyrfotarvannen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kan du visa hur du har gjort din header? Alltså hur du får bilderna att ''gå ihop'' i ett inlägg:)?

2012-04-04 @ 17:18:47
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin