Jag just nu

Postat av Clara | 2012-04-06 @ 21:21:37 | Patricias inlägg | Kommentarer (1)

Asså jag ber tusen gånger om förlåtelse för den usla uppdateringen. Men jag va i stallet från 10 igår morse till 1 idag. Direkt efter det så börja jag fixa cupcakes och tårta för jag och Emmelie hade kalas. Men tror ni att det va någon som kom eller? Nej det kom fem stycken.. av 16 stycken. Haha nej ingen tycker om oss ;) Nej men det är påsk så alla va hemma med släkten och åt påskmiddag. Skit oxå. 

Idag vilade Celine och imorgon ska jag rida ut en sväng och sen på söndag så är det hopptävlingar. Skit roligt. Jag ska starta LD bara på morgonen sen ska jag vara funktionär i sekretariatet/domartornet resten av dagen + måndagen då det är storhäst hoppning oxå. Älska att ha hemma tävlingar!

Imorgon oxå så kommer släkten och grattar mig. Fyller ju 16 på tisdag. Och då ska det fikas ännu mer. Jag kommer bli tjock........

Jag just nu! HAHA det står åt bakvänt, FAIL...



Kommentarer
Postat av: Catharina - LMC eventing

Haha ååh vad gott!! :o Lycka till på tävlingen! Vart är det?

2012-04-06 @ 22:58:43
URL: http://lmceventing.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin