Hungrig!!

Postat av Clara | 2012-02-27 @ 20:04:33 | Patricias inlägg | Kommentarer (0)

Hejhej. Jag har nyss anlänt till min pojkvän. Jag har varit och tränat ett nysläppt pass på arena, CXWORKX heter det. Det är ett core (mage,rygg) pass med lite rumpa oxå. Det var helt okej, trodde bara att det skulle vara jobbare än det vanliga corepasset som jag redan går på men det var det inte.

Sen efter det åkte jag ut till stallet och red Celine en snabbis i ridhuset. Bara så hon skulle få röra på sig, jobbade henne i låg form och travade lite i lättsits och galopperade lite i båda varven. Red kanske bara en halvtimme sen skrittade jag ner till stallet igen. Mamma ville hem fort så det var därför jag red lite snabbt idag.

Imorgon ska jag, Sanna, Ellen och Lousie träffas på Hurtbullen och käka lunch och prata lite hemlisar och planera lite bus. Haha nejdå men hemligt är det i alla fall!!

Så nu sitter jag här i Robins säng och är vrålhungrig. Hoppas vi ska äta något gott :D



Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin