LOV

Postat av Clara | 2012-02-24 @ 17:24:03 | Träningar | Kommentarer (1)

Nu är det äntligen lov, gud så jag har längtat!
Idag var det kerstinträning. Vi gjorde först massa öppnor och slutor, som uppvärning/gymnastik. Det gick sådär, hann inte rida fram så länge så det vart bara flams, celine va inte i någon speciellt fin form direkt. Men sen när vi började galoppera gick det bättre. Vi tränade på att placera bakdelen/bakbenen på våra hästar typ, svårt att förklara med det gick bra iaf. Sen tränade vi på halter och ryggningar. Först så gick det skit, men sen när Kerstin hjälpte mig så gick det mycket bättre. Hon visade hur jag skulle göra och sen kunde vi göra det lätt som en plätt.

Aja nog med skit snack, vet hur tråkigt det kan vara att läsa om vad man har gjort osv. I alla fall. Just nu sitte rjag hemma hos Robin och vi ska snart äta. Dom är ute och handlar lite nu men sen bir det mat.

Vad tyckte ni om mitt "mental inlägg"?


Jag vill tävla!!!!

Kommentarer
Postat av: alice ♥

Jag tyckte det inlägget var jätte bra! :)

Det skulle vara roligt och intressant om du kunde skriva typ hur det inverkar väldigt mycket på hästen med olika energier, humör osv. För det är också mycket med mental träning och eftersom att du har en hästblogg så kan det vara intressant att läsa om hur man påverkar hästen genom bara tankar egentligen. Eller? :) Hahah nu blev det mycket! ^^

2012-02-25 @ 15:41:52
URL: http://vida.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin