Seg dator!

Postat av Clara | 2012-01-26 @ 20:54:14 | Patricias inlägg | Kommentarer (0)

.......... hej hallå där, försöker komunisera med min datorn men den vill inte lyssna!
Nej men jag försöker vara duktig och blogga men datorn är så himla seg så det verkar inte bli något. Men jag kan ta det imorogn i stället. Tänkte visa er hööks nya kollektion med Nellie Berntson som modell. Kul va?

Men nu ska jag ta mig en ipren, lite nässpray en halstablett och sen ska jag kolla på lite tv innan jag sover. Håller på och bli sjuk, vill verkligen inte bli det, passar inte just nu. Så jag försöker mig på alla slags kurer nu. Hehe.

Ha en bra dag mina trofasta läsare som läser fast jag vart så tråkigt på senaste tid! Kärlek till er <3

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin