Filosoferar

Postat av Clara | 2012-06-01 @ 19:34:00 | Patricias inlägg | Kommentarer (2)

Fem saker jag tänker på just nu:

1. Jag tror jag måste fixa en bloggkompis annars kommer den här bloggen dö ut..
Jag måste hitta någon som vill börja blogga tillsammans med mig på den här bloggen. Måste vara någon jag känner och som är lite lika som mig så det inte blir för konstigt här på bloggen. Men som sagt, saken är klar, jag behöver hjälp!

2. JAG SLUTAR NIAN OM TVÅ VECKOR!!

Jag slutar nian om två veckor *hyperventilerar!* haha :D Och jag kommer sakna risbro och klassen. Sorgligt. Något som är helgrymt är mina betyg, tror jag kan få minst 5 MVG :thumbup: Nej men det är sjukt. I höst så börjar jag i Västerås i en helt ny stad, helt ny skola, helt nya männiksor. Fan va nervöst MEN oxå fan va skönt! 

3. Jag vill shoppa..
Jag ska jobba i helgen nu. Jag blev förfrågad att hjälpa till i Wirsbo på deras tävlingar i helgen. Jag ska jobba i sekretariatet/domartornet. Tjänar rätt bra så det är ju lätt värt det. Så nu är jag as sugen på att shoppa. Men jag ska till Västerås nästa onsdag.

4. Varför är det ingen som är intresserad av att köpa Celine?
Nu har Celine varit ute på annons ända sen januari och det är bara några få som har frågat om att ta henne på foder men inget annat. Jag börjar bli orolig. Vi kommer säkert aldrig få henne såld.. Varför?

5. Jag ser ut som häxa just nu!
Jag är så sjukt missnöjd med hela mig just nu. Kan inte kolla mig själv i spegeln utan att spy. Mitt hår är FÖR KORT och typ missfärgat, jag är tjock och det är sommar? vad hände med all träning?, jag trivs inte med mitt leende nu när jag har tandställning. Fulefan!


Kommentarer
Postat av: Kaka'N

Hejsan, Emilia kan väl börja blogga med dej? eftersom att hon rider Celine :)) ( vet att hon bloggar med Emma oxå men hon kanske kan blogga med båda om hon har lust ) så tänkte jag iaf :D

2012-06-01 @ 22:51:44
Postat av: Sandra

Villen skola i Västerås ska du börja i?? Jag ska nämligen själv börja Västerås Ridgymnasium :)

2012-06-07 @ 18:17:42
URL: http://teamtracy.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin