I feel bad!

Postat av Clara | 2012-06-07 @ 16:06:48 | Patricias inlägg | Kommentarer (1)

Jag har dåligt samvete för att jag inte bloggar ordentligt längre. Säger som William "I'M SORRY!" :( Men nu är det snart sommarlov. Jag vet att många redan har fått det den här veckan.. men inte vi! Vi får det på torsdag. Då ska vi ha risbroshowen och gala så det ska bli skit kul :D Så alla som vill komma, FH kl 18.30!

Sen har jag funderat lite på det där med ny blogpartner. Jag vill helst ha någon som jag känner. I alla fall litegrann åtminstone. Men det kommer snart. Patten ska fixa!!!

ÄNNU EN VIKTIG SAK!!! Idag kommer det komma upp en tävling igen på bloggen. Kommer lotta ut en skit snygg sak som jag tror ni kommer gilla. Så håll utkik.

Idag kommer Celine vila för imorgon är det "hopptävling" med skolan. Vi har ett eget OS sista veckan med olika grenar som matlagningstävling, femkamp, sumorottning (med tjockisdräkter), glass-ätar-tävling osv. Så iår va ridning med så jag ska åka ut och vinna lite. 

Jag har oxå funderat på att göra om designen lite. Fast jag kan ju vänta tills jag hittat mig bloggkompis. Men nu har jag babblat på så nu ska jag inte störa mera. OCH juste!! - tänkte göra en videoblogg snart kanske. Tycker det är lite roligt ;)



Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Är som sagt sugen på att börja blogga med dig, kan ju vara kul för då kan jag bloggar mer om kost & träning eftersom du gör det. Tror det kan bli bra men antar att det är många intresserade ;)



Kram

2012-06-08 @ 14:43:06
URL: http://agnessan.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin