Ridpasset

Postat av Clara | 2012-03-28 @ 01:58:16 | Träningar | Kommentarer (0)

Hejsan. Hann inte blogga igår eftersom jag va med Hanna efter skolan och sen rider jag sen lektion på tisdagar och jag va inte hemma förrän halv tio och då gick jag och la mig direkt.

Dock är jag vaken nu igen och snacka om irriterande. Känslan att vakna halv två mitt i natten och inte kunna somna om och veta att man ska upp halv 6 och ha morgonjour ute i stallet är fan inte härlig.... vill döööööööö!! Men nu bloggar jag lite i stället.

Som sagt. Ridpasset igår/ idag gick väl sådär. Vet inte vad det va med henne idag. Hon bara hängde i munnen idag och va helt oengagerad i mig och mina hjälper. Jag fick rida som fan för att få i genom henne. Hoppas verkligen i te att hon är sådär på söndag, fyfan! ;)


Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin