Väldigt jobbigt

Postat av Clara | 2012-05-12 @ 10:24:13 | Patricias inlägg | Kommentarer (1)

Hej allihopa. Jag har en väldigt stressig och jobbig tid just nu. Jag vet inte hur jag ska hinna med mig själv ens. Jag går nu sista terminen vi i nian och alla lärare kastar arbeten på oss som dom nu kom på att vi var tvugna att göra innan vi slutar. Jag har laget i div 1 dressyr och jag har så mycket annat så jag tycket bara att det är jobbigt att åka ut till stallet nu för tiden, orkar liksom inte. Sen har vi träningen, jag måste träna annars mår jag dåligt. Och sist men inte minst har jag min pojkvän och mina vänner som jag ska klämma in i mitt schema. Jag kommer gå in i väggen snart. Seriöst..

Tack för att ni lyssnade ;) I alla fall så har jag programridning för Lena Svensson idag på LA: P1 men jag har inte kunnat rida ordentligt på hela veckan så det kommer gå skit. Det har regnat och båda ridhusen har varit upptagna så jag har inte kunnat rida dressyr förutom i tisdags och igår. Suck!! Fuck life!! Haha jag är så himla tpl..

Just nu skulle jag vilja:
  • Att Celine blev såld till en jättebra familj
  • Vi vann på lotto och blev miljonär
  • Ha sommarlov
  • Börja gymnasiet i västerås
  • SHOPPA!!
  • ÅKA UTOMLANDS och inte tänka på något annat


Kommentarer
Postat av: emma

Oj shiiit att vinna miljoner bara sådär! Grattis! Hoppas oxå Celine kommer få det bra hos sin nya familj. :)

2012-05-12 @ 14:16:10
URL: http://emmanntha.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin