Ny ägare, ny bloggare

Postat av Clara | 2013-08-24 @ 17:10:26 | Patricias inlägg | Kommentarer (0)

Hej kära gamla blogg och bloggläsare! Nu är det ju faktiskt så att Celine är såld. Men ingen hänger läpp för det. Självklart så är det tråkigt att behöva lämna iväg sin bästa vän. Men vem köpte Celine då? Jo, Clara som haft henne på foder det senaste året. Vilket betyder att Celine fortfarande står kvar i stallet och jag kommer kunna rida och hjälpa till ibland ändå. Men jag bloggar fortfarande på Zmurfs tillsammans med Sanna och Vendela.

Men eftersom bloggen heter Ponnynceline så tänkte jag att det skulle blir super om Clara tog över den här bloggen. Eftersom jag märkt att många undrar hur det går för Clara och Celine så tänkte jag att det skulle vara kul om ni kunde följa dom här. Så från och med nu tar Clara över min blogg. Jag kanske kommer hit och hälsar lite, hehe, det är min inloggning så ;-)

Men hur bra är inte det? Och visst kommer ni vara snälla ;-)



Tack för stödet jag fått genom dessa år tillsammans med Celine. Men nu överlämnar jag min ponny och min blogg till Clara. Och jag tvivlar ingen en sekund på dom!

/Patricia
 
 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin