Lördagens resultat (lag+individuellt)

Postat av Clara | 2014-04-08 @ 22:23:11 | Claras inlägg | Kommentarer (1)

Jag lade tyvärr inte upp statusen igår för jag mådde sådär igår men mår bättre idag.

Som ni säkert redan vet så tävlade jag i lördags och det gick superbra!
Jag fick hjälp av Patricia med framridningen och att knoppa Celines man. Jag startade vid 17:51 så jag hade god tid att fixa henne innan jag skulle rida fram. 
När jag kom upp till ridskolan red jag fram på volten, det var som en liten lektion för Patricia, vilket gjorde mig mer avslappnad och Celine finare i formen och stegen. Jag kände att jag hade henne med mig i varje steg.
 
När jag väl kom in i collecting-ring (det heter så va?) så red jag i en åtta, för att känna att jag har henne med mig i svängarna. Patricia var med mig in även då och sa till när jag skulle skritta etc. Jag blev väldigt nervös väl inne i collecting-ring och "glömde bort programmet". 
 
När jag fick komma in på banan red jag runt framför domarbordet för att Celine inte skulle bli rädd när vi väl rider förbi där. Hon känder väldigt lugn och var väldigt snäll. Vid startsignalen så kom progarmmet "tillbaka" till mitt huvud och jag måste erkänna att jag red lite slarviga vägar. Men jag var väldigt nöjd när jag ridit klart och Patricia såg också nöjd ut!
Det slutade med att jag kom på en andraplats med 181,5p och 64,812% :)
 

Eftersom att jag tävlade i lagklassen så blev jag placerad både i laget och individuellt.
När jag skulle rida hade 2 personer i laget redan ridit och vi låg på en sjätteplats. När jag ridit klart och samlat på mig mina 64,8% så låg vi på en förstaplats. Men imot slutet så gick Stora Ekeby om oss och vi slutade som tvåa. Grattis till Stora Ekebys vinst!
Och tack till Thilde, Ida och Emilia för att ni är ett sådant fantastisk lag! ♥
Blid från Thilde!
Vi alla 4 ser så himla glada ut! ^^ 

Kommentarer
Postat av: Emelia

Grattis! Och va kul, då måste sms mig nästa gång du tävlar!

2014-04-09 @ 12:50:57
URL: http://nattstad.se/emeliaperala
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin